tisdag 25 mars 2008

Påskgodis

















Hoppas att Ni fick en skön påsk. Vädret var väl kanske inte direkt vårvärme men en del sol blev det ju i alla fall.
Jag sysselsatte mig med ett par saker förutom påskmaten, kratta löv och nöjesskjuta.
Lövkrattningen ja, den blev unik i så måtto att jag har aldrig varit med om snöyra när jag skulle köra iväg högarna som jag slitit ihop, finns en liten bild där ni ser nöjet!
Något roligare var det då att åka iväg med min polare M och nöjeskjuta lite 22 LR. Det kostar ju nästan ingenting så 100 skott går ju rätt fort att dra iväg och bra träning är det också. Har själv en Brno CS 452 Varmint med en Leupold 2-7x33 monterad. Fick ställa om trycket som var både stenhårt och släpigt från fabrik men har nu en kanonfin "hålihål" 22'a att träna med. Skickar med ett par bilder från vår lilla nöjestrip till skjutbanan (någon som vet vad den ligger??), det är kompisens bössa på bilden - tror att det är en Savage.

Ha det bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

har du skjutbana i stugan?! ser ut som det. dendär vagnen å järsgårn.. hmmm crazy farbror. crazy

Hylsor och Hundar sa...

Karin, slog ut bakväggen till Björns ställe, gick finfint!